*Klik*  <----------- Kuva minusta. (Huom salasana suojattu!) Annan saliksen vain mukaville ja luotettaville tyypeille. En esimerkiksi sellaisille jotka haukkuvat tai arvostelevat sivuni lyttyyn! Teillä typeryksillä ei ole MITÄÄN asiaa tulla sivulleni jankuttamaan jostain tyhmästä!

♥♥♥
Sofia

Ikä: 12

Horoskooppini: Kauris

Syntymäpäivä: 20.1

Muuta: Olen aika tunteellinen 12v tyttö pohjois espoosta ja minulla on 13 kissaa. Haluaisin isona näyttelijäksi. Idoleitani ovat mm. Ben Barnes<3<3 & Orlando Bloom<3. Tulevaisuuden haaveita minulla on ollut pienestä pitäen. Mutta aina hallitseva unelma on olla kuuluisa näytteliä ja seurustella Ben Barnesin kanssa. Luonteestani kerron sen verran että olen aika tunteellinen, salaperäinen & HYVIN äkkipikainen. Koulussa minulla ei ole lempi ainetta ollenkaan. En niin piittaa koulusta kun on parempaakin tekemistä. Kavereita minulla ei ole koskaan oikein ollutkaan. Miksikö?? Koska olen hieman syrjään vetäytyvä ja ujo. Mutta tarpeentullen johdan voimakkaasti vaikka norsulaumaa. Unelmani ovat minulle kaikki kaikessa vaikka välillä haluaisin unohtaa unelmat ja keskittyä elämään. Siksi mottonikin liittyy unelmiin. Tässä siis mottoni: "Älä laita elämälle vastaan tai se tuhoaa unelmistasi suurimman ja asettaa sen tilalle painajaisen". Tuon keksin kun olin niin maassa että kyyneleetkin jäätyivät ja sydämmeni meinasi räjähtää mahdottoman unelman edessä. Silloin opin että elämälle ei voi laittaa vastaan vaan on mentävä sen tahdon mukaan. Silloin kun olin murtumassa kaikki hokivat minulle "usko elämän onnelliseen puoleen älä vajoa pahaan". Olin silloin ihan että "häh" mitä nuo oikein tarkoittavat... Myöhemmin tuosta lausahduksesta on ollut minulle korvaamattomasti apua. Olen jättänyt pahan taakseni ja astunut valoon. Muista sinäkin tuo lausahdus jotta voit elää elämääsi TÄYSILLÄ!! Heittäydy elämään ja anna mennä älä jää nurkkaan katsomaan kun muut nauttivat elämästä vaan mene rohkeasti mukaan ja pidä hauskaa. Koska sinulla on vain..... Yksi ja AINOA elämä!! Joten se on elettävä TÄYSILLÄ!! Ja ehdottomasti muistakaa rakastaa!!


Tobias
 
Tämän tein rakkaan
kisuni muistolle.

??.06.2007 - 14/15.6.2008
 
Tobias oli elämäni auringonpaiste ja öitteni kuu.
 
Mutta rakasta kisua ei enään ole kun joku #!!#! ajoi päälle ja vei hänet luotani.
 
Ikävä on valtava.
 
Pikku riivö on aina sydämmessäni<3

1846623.jpg